Tildapyssel

Ett av mina favoritermärken bland pyssel är Panduros Tilda-serie. Mycket tyg och fina färger utan att vara för mycket pasteller. Jag gillar den lantliga inredningsstilen, men den danska varianten av lantlig stil med bara vitt, vitt, vitt, vitt, vitt… och lite linne och zink blir jag ganska trött på. Jag vill ha färg också och då är Tilda perfekt.

Tildas Vintage Angel letar nu efter en mer prominent plats i mitt hem. Jag tycker att den passar bra året runt, men extra mykcet nu vid jultider.

Tildas Vintage Angel

Tildas Vintage Angel

One response

Kommentera

