Senaste pysselträffen

För en dryg vecka sedan hade jag och Boel vår senaste pysselträff. Mest god mat och allmänt inspirationsprat men ett kort blev det.

 

Stjärnor och insekter.

Stjärnor och insekter.

Jag har använt ett underbart papper från My Minds Eye i serien 29th Street Market. Det blev som vanligt när jag har fina papper ett vikkort (jag är lite bitter över att Basic Grey inte gör dubbelsidiga papper…). Kortet är dekorerat med spetsband från den lokala Erikshjälpen. Insekterna och taggen är från ett paket med olika urklippta saker med (så klart) vintage-tema. Eftersom kortet blev lite väl tjockt så sydde jag ihop längs kanten – det blev en kul effekt, särskilt på baksidan eftersom jag glömde kolla trådspänningen innan jag sydde… 🙂

Kommentera

