Mustider?

Våra katter har en förkärlek för att släpa in möss och lägga på köksmattan. Katterna är stolta men jag är måttligt imponerad. Det senaste DT-paketet gjorde mig desto gladare. Det var nämligen med en stämpel från Tina Wenke med en söt mus.

papper: blå cardstock, brun cardstock med prickar, mönstrat från Cosmo Cricket
stämplar: Tina Wenke från Stampavie – färglagda med akvarellfärger
dekorationer: Creamy Brown Chalk från Color Box, texten är handskriven på vit cardstock

Stämpeln är en clear stamp och jag är riktigt nöjd med kvaliten. Jag kan ibland vara lite missnöjd med resultatet från clear stamps – men inte här!

5 responses

  1. Hej på dig !
    Vad kul att se lite kort hos dig. Vicken mysig stämpel du fick….jag håller med om att de var bra att stämpla med !!
    Vilken häftig klänning du gjort, tänk den som vägade använda klänning ibland….
    Ses på lördag ??

    Kram Petra, din DTvän.

Kommentera

