Sensommar

Regn och blåst gör att man helst vill krypa upp i fotöljen med en kopp te. Med det senaste DT-kortet försöker jag hålla kvar minnet av sommare som var. Det är svårt att minnas hettan nu när man mest vill ta på en tröja extra.

Post Box från Sugar Nellie Stamps bor nu hemma hos mig och detta blev första försöket. Stämpeln är lite för detaljrik för min smak, här löste jag det genom att bara stämpla flickan och helt enkelt strunta i postlådan! Det gäller att vara kreativ.

Blommigt värre med Sugar Nellie Stamps.

papper: blå cardstock, mönstrat av okänt märke
stämplar: Post Box från Sugar Nellie Stamps – färglagd med ProMarkers
dekorationer: Stickles Starry Night, Creamy Brown Chalk från Color Box, tag die från Cuttlebug, snöre, fjäril som jag hittade i gömmorna

Efter att ha lämnat akvarellfärgerna för ett tag var det kul att plocka fram ProMarkers igen.

Kommentera

